Interaktywny bar czyli jak wyróżnić lokal

Właściciele klubów, barów czy restauracji poszukują coraz to ciekawszych form promocji i wyróżnienia się na tle konkurencji. Właśnie dlatego nowoczesne rozwiązanie technologiczne, jakim jest interaktywny bar, cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Jest to oryginalny i innowacyjny środek promocji, który z pewnością zrobi wrażenie na każdym kliencie.

 

Interaktywny bar jest nowatorskim nośnikiem reklamy, który można z łatwością instalować w restauracjach, pubach, barach, klubach czy dyskotekach. Stanowi on efektowny element wystroju lokalu, ale przede wszystkim dostarcza rozrywki i zwraca uwagę klientów. Bar wykrywa ich ruchy i na nie reaguje zapraszając tym samym do interakcji. Dzięki zastosowaniu technologii multitouch klienci otrzymują ciekawą interaktywną formę, w przypadku której możliwa jest swobodna eksploatacja czyli przeciąganie, powiększanie czy obracanie udostępnianych im treści.

 

Możliwości wykorzystania interaktywnego baru

Wykorzystanie interaktywnego baru ma bardzo szerokie możliwości, m.in. pozwala na szczegółowe zapoznanie się z ofertą lokalu, przeglądanie stron internetowych czy aktywną zabawę kontentem multimedialnym.

Bar interaktywny może pełnić różne funkcje, tj. informacyjną, reklamową czy rozrywkową. Bardzo często wykorzystuje się kilka funkcji jednocześnie, np. łącząc rozrywkę w formie gry interaktywnej z reklamą konkretnych produktów. Świetnym przykładem będzie tu zabawa polegająca na przygotowywaniu drinka na czas, gdzie klient za pomocą ruchu dłoni może dokonać sprawdzenia swoich predyspozycji barmańskich, jednocześnie w trakcie zabawy wyświetlane mogą być interaktywne reklamy znanych produktów, które klient wykorzystuje w swojej grze.

Innym interesującym rozwiązaniem jest wyświetlanie ciekawych filmów, animacji oraz zdjęć.
Klient może np. obejrzeć animowane reklamy, zdjęcia z poprzednich imprez, a nawet filmy z ciekawych wydarzeń, które ostatnio odbywały się w lokalu.
 

Bar interaktywny w praktyce

Specyfikacja baru interaktywnego umożliwia wgrywanie najróżniejszych kreacji interaktywnych, które mogą prezentować dowolne treści w równie dowolnej formie.
Powierzchnia blatu pełni rolę ekranu, jednak z racji tego, że projekcja wyświetlana jest najczęściej w górę, ewentualne wypadki, tj. rozlany napój czy uderzenie o blat nie są groźnym niebezpieczeństwem dla instalacji.
Dodatkowo tego typu bary można łączyć ze sobą nawet w 10 metrowe interaktywne blaty. W ten sposób tworzona jest elastyczność personalizacji, co umożliwia perfekcyjne połączenie nośnika reklamy z klimatem i charakterem danego lokalu.