Monitory reklamowe

Wysokiej jakości monitory reklamowe przeznaczone są do rozwiązań promocyjnych oraz informacyjnych. Ich najważniejszą zaletą jest bardzo dobra jakość obrazu, umożliwiająca odtworzenie filmu promocyjnego w najlepszej jakości; szeroki wybór wielkości, pozwalający na dostosowanie sprzętu do indywidualnych potrzeb oraz dostępnej możliwej powierzchni z zachowaniem wierności barw oraz wyrazistymi kształtami.

Wykorzystanie reklamy interaktywnej na monitorze dotykowym stanowi jeden z najskuteczniejszych typów promocji zarówno w wersji outdoor, jak i indoor. Dynamika obrazów skupia uwagę potencjalnych klientów i przyciąga zdecydowanie silniej niż statyczne i tradycyjne rozwiązania. Wykorzystywane w marketingu monitory reklamowe są dostosowane do intensywnej eksploatacji i pracy w trybie 24 godzin na dobę.

Jak można wykorzystać monitory reklamowe?
Tego rodzaju monitory reklamowe z powodzeniem mogą być wykorzystywane w centrach handlowych, obiektach bankowych, różnego rodzaju węzłach komunikacyjnych, jak lotniska i dworce, w środkach komunikacji, na targach, w hotelach. Poza wysokojakościowym sprzętem można również wykorzystać specjalne oprogramowanie, które służy do tworzenia i wyświetlania treści multimedialnych na ekranach interaktywnych monitorów. Specjalnie opracowane aplikacje pozwalają w profesjonalny sposób planować i zarządzać kampaniami reklamowymi i informacyjnymi.

Zalety wykorzystania monitorów reklamowych
Dzięki wykorzystaniu monitorów reklamowych marka danej firmy stanie się bardziej rozpoznawalna, a klienci zawsze dowiedzą się o aktualnych promocjach i nowościach. Wykorzystywane oprogramowanie odznacza się możliwością użycia różnorodnych treści multimedialnych, nie ograniczających się wyłącznie do tekstu, obrazów, pasków RSS. Mogą to być także filmy czy obrazy z kamer internetowych bądź przemysłowych. Rozwiązanie to charakteryzuje się też prostą obsługą, ponieważ oprogramowanie składa się z dwóch aplikacji: Composera i Playera, przy czym pierwsza odpowiada za tworzenie treści multimedialnych oraz umożliwia planowanie szczegółowych harmonogramów multimedialnych. Z kolei Player odpowiada za wyświetlanie treści oraz rozwiązaniami modułowymi, co oznacza, że możemy tworzyć i skalować kontenty za pomocą serwera lub z poziomu przeglądarki internetowej. Warto dodać jeszcze, że monitory reklamowe odznaczają się szybkim czasem reakcji, co pozwala na odtwarzanie obrazów w dobrej jakości bez ich zacinania. Dzięki temu możemy też płynnie przeglądać filmy. Rozwiązania zapewniają też estetyczny wygląd, co zapewnia efektowną oprawę. Proste kształty i dobre jakościowo materiały urządzenia tworzą spójną, estetyczną całość, a klasyczna kolorystyka pozwala na wykorzystanie monitorów w każdego typu wnętrzach.